2023-2024 სასწავლო წლის სკოლის განვითარების სტრატეგიული
სამოქმედო გეგმა
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მისია და მიზნები
სსიპ ქალაქ ქუთაისის N 30 საჯარო სკოლის მისია ეფუძნება ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მიზნებს, რომელიც უზრუნველყოფს მოსწავლისთვის უსაფრთხო, ურთიერთპატივისცემაზე, ურთიერთანამშრომლობასა და პიროვნულ განვითარებაზე ორიენტირებული პოზიტიური გარემოს შექმნას. აღზარდოს ეროვნული ინტერესების დამცველი , ტოლერანტი, მულტიკულტურული და კანონმორჩილი მოქალაქე. განუვითაროს სამოქალაქო პასუხისმგებლობა, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება. მოსწავლეს დაანახოს მისი როლი გარემოს დაცვასა და ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებაში. მისცეს შესაბამისი განათლება, რათა მომავალში შეძლოს მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვა , პროფესიის სწორად არჩევა და გახადოს საზოგადოების ღირსეული წევრი.
სკოლის ხედვა
ჩვენი სკოლა იქნება ადგილი, სადაც ურთიერთშეთანხმებისა და თანასწორობის საფუძველზე გამოვავლენთ ჩვენს უნარებს, ვისწავლით დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღებას, რათა შევქმნათ ტოლერანტული გარემო, რომელიც ხელს შეუწყობს სასკოლო საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებას, სამომავლოს მიზნებისკენ სწრაფვას და მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლობის გაზრდას.
სკოლის მიზანია:
- სწავლა – სწავლების ხარისხის ამაღლება
- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
- უსაფრთხო და ჯანსაღი სამუშაო და სასწავლო გარემოს განვითარება
- ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია
- მშობელთა ჩართულობის გაძლიერება სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
- ხარისხის მექანიზმების უზრუნველყოფის განვითარება
- სასკოლო საზოგადოების თემთან ურთიერთობის გაძლიერება
1. სწავლა – სწავლების ხარისხის ამაღლება
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | |||||
1.1 | სასწავლო პროგრამების (კურიკულუმების) შემუშავება | მასწავლებლები, საგნობრივი კათედრები | კურიკულუმი; საგნობრივი კათედრის ოქმები; პედაგოგიური საბჭოს ოქმი; სამეურვეო საბჭოს ოქმი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.2 | ინოვაციური პედაგოგიური მიდგომების დანერგვის ხელშეწყობა | ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი, დირექტორი, დირექტორის მოადგილე | სასკოლო კურიკულუმი; დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობა | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.3 | საგნობრივი კათედრების სხდომების ჩატარება და ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, შესაბამისი საკითხების განხილვა | საგნობრივი კათედრები | საგნობრივი კათედრის ოქმები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.4 | კათედრების მიერ შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი | კათედრები | კათედრის გეგმები კათედრის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.5 | სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება და დამრიგებლის საათის ჩატარება | დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი | სადამრიგებლო გეგმები სადამრიგებლო კრების ოქმები დამრიგებლის რეფლექსია | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.6 | სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება. | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე | განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.7 | მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა, დიაგნოსტირება | დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები, დამრიგებლები | ჩატარებული დიაგნოსტიკური სამუშაოების ანალიზი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.8 | ოლიმპიადებში მონაწილეობა, სხვადასხვა საგნებში მოსწავლეთა მომზადება ოლიმპიადებისთვის | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, კათედრები, შესაბამისი საგნის პედაგოგები | კონფერენციებში, პროექტებში და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.9 | შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (პროექტები, პრეზენტაციები, კონკურსები, ოლიმპიადები, მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზება | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, კათედრები, მასწავლებლები | პროექტები რეფლექსიები კონკურსში და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.10 | სკოლის მიერ მოსწავლეებისათვის ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული დამატებითი საგანმანათლებლო და/ან ეროვნული სასწავლო გეგმით გაუთვალისწინებელი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურების შეთავაზება | დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო | სასკოლო კურიკულუმი; დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობა | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.11 | დიფერინცირებული სწავლება | დირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები | საგნობრივი კურიკულუმები; ინდივიდუალური გეგმები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.12 | რემედიაცია | მასწავლებლები | რემედიაციის პროგრამა | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
1.13 | გამჭვირვალე, სანდო, ობიექტური და სამართლიანი შეფასების სისტემის დანერგვა | დირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები | კურიკულუმი; მოსწავლეთა მიერ შესრულებული დავალებები; შეფასებების რუბრიკები | სკოლაში არსებული რესურსი |
9. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | I | II | III | IV | V | VI | |||||||
2.1 | მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება | დირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | მასწავლებელთა სამოქმედო გეგმები რეფლექსიები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
2.2 | ტრენინგებსა და ვებინარებზე დასწრება | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საგნობრივი კათედრები | ტრენინგისა და ვებინარების დამადასტურებელი დოკუმენტი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
2.3 | პროფესიული განვითარების მიზნით განხორციელებული აქტივობების/სტრატეგიების განხილვა და მათთვის განმავითარებელი უკუკავშირის მიცემა | დირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | ხარისხის ჯგუფის ოქმები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
2.4 | მასწავლებლის საქმიანობაზე (მათ შორის, საგაკვეთილო პროცესზე) დაკვირვება, შეფასება და განმავითარებელი უკუკავშირის მიცემა | დირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | ხარისხის ჯგუფის ოქმები გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა, გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
2.5 | მასწავლებლობის მაძიებლების პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა | დირექტორის მოადგილე | სამოქმედო გეგმა ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი |
3. უსაფრთხო და ჯანსაღი სამუშაო და სასწავლო გარემოს განვითარება
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | |||||
3.1. | უსაფრთხო, ორგანიზებული და კარგად დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მრჩეველთა საბჭო, მანდატურის სამსახური, დარაჯი | დირექტორის, მოადგილის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.2 | სკოლის ტერიტორიის დაცვა | მანდატურის სამსახური, დარაჯი | ვიდეო ჩანაწერები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.3 | მოსწავლეთა სკოლაში დასწრების მონიტორინგის სისტემის შექმნა | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, | ვიდეო ჩანაწერები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.4 | სახანძრო უსაფრთხოების წესების სკოლის საზოგადოებისათვის გაცნობა | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, | ანგარიში სასკოლო საზოგადოებასთან შეხვედრები ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.5 | დაცულობის, კეთილგანწყობის, ურთიერთპატივისცემისა და თანამშრომლობის ატმოსფეროს შექმნა | დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, სკოლაში დასაქმებული პირები | დირექტორის, მოადგილის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.6 | სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება | დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი | ანგარიში მასწავლებელთა მორიგეობის განრიგი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
3.7 | სკოლაში სანიტარული, ჰიგიენური უსაფრთხოების ნორმების დაცვა | დირექტორი, დამლაგებელი | ექიმის ჩანაწერები ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი |
4. ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | I | II | III | IV | V | VI | |||||||
4.1. | საინფორმაციო-საკომუნიკაციო სისტემის დახვეწა და განვითარება | დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, საინფორმაციო მენეჯერი | დირექტორის ანგარიში მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
4.2. | ელექტრონული ჟურნალის წარმოება | დირექტორის მოადგილე. საინფორმაციო მენეჯერი, მასწავლებლები | დირექტორის , მოადგილის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
4.3. | სკოლის მონაცემთა ბაზის ფორმირება | საინფორმაციო მენეჯერი, საქმისმწარმოებელი | საქმისმწარმოებლის ჩანაწერები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
4.5 | ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების შექმნა/განვითარება და მუდმივი განახლება | აიტი მენეჯერი მასწავლებლები დირექტორი | ვებ – გვერდი; სოციალურ ქსელებში არსებული ოფიციალური გვერდები; მეილი | სკოლაში არსებული რესურსი; განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა |
5. მშობელთა ჩართულობა სასწავლო–აღმზრდელობით პროცესში
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | I | II | III | IV | V | VI | |||||||
5.1 | მშობელთა ჩართვა სასკოლო პროექტებში | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, სამეურვეო საბჭო | დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიში პროექტის გეგმა | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
5.2 | ორმხრივი კომუნიკაცია სკოლასა და მშობელს შორის | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი, მშობელი | სადამრიგებლო კრების ოქმები მშობლებთან ინდ. შეხვედრის განრიგი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
5.3 | მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, მასწავლებლები | დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
5.4 | მოსწავლის აკადემიური მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირება | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი | დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი |
6. ხარისხის მექანიზმების უზრუნველყოფის განვითარება
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | I | II | III | IV | V | VI | |||||||
7.1. | ხარისხის ჯგუფის დასწრება გაკვეთილებზე და უკუკავშირის მიწოდება | ხარისხის ჯგუფი | ხარისხის ჯგუფის ოქმები | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
7.2 | მონიტორინგის განხორციელება სასწავლო პროცესზე და შედეგების ანალიზი | მონიტორინგის ჯგუფი | მონიტორინგის ჯგუფის ოქმები | სკოლაში არსებული რესურსი |
7. სასკოლო საზოგადოების თემთან ურთიერთობის გაძლიერება
N | აქტივობები/შინაარსი | პასუხისმგებელი პირი | 2023 წელი | 2024 წელი | შესრულების ინდიკატორი | რესურსი | ||||||||
IX | X | I | II | III | IV | V | VI | |||||||
8.1 | კვლევის ჩატარება სასკოლო საზოგადოებასთან, თემთან, შედეგების ანალიზი | დირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები | კვლევა კვლევის ანალიზი | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
8.2 | პროექტის დაგეგმვა-განხორციელება | საგნობრივი კათედრები | პროექტები პროექტის ანგარიში | სკოლაში არსებული რესურსი | ||||||||||
8.3 | სასკოლო რესურსების გაზიარება თემისთვის | საგნობრივი კათედრები | დირექტორის ანგარიში თემის წარმომადგენლის უკუკავშირი | სკოლაში არსებული რესურსი |