2023-2024 სასწავლო წლის სკოლის განვითარების სტრატეგიული

სამოქმედო გეგმა

ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მისია და მიზნები

სსიპ ქალაქ ქუთაისის N 30 საჯარო სკოლის მისია ეფუძნება ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მიზნებს, რომელიც უზრუნველყოფს  მოსწავლისთვის უსაფრთხო, ურთიერთპატივისცემაზე, ურთიერთანამშრომლობასა და პიროვნულ განვითარებაზე ორიენტირებული პოზიტიური გარემოს შექმნას. აღზარდოს ეროვნული ინტერესების დამცველი , ტოლერანტი, მულტიკულტურული და  კანონმორჩილი მოქალაქე. განუვითაროს სამოქალაქო პასუხისმგებლობა, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება. მოსწავლეს დაანახოს მისი როლი გარემოს დაცვასა და ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებაში.  მისცეს შესაბამისი განათლება, რათა მომავალში შეძლოს მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვა , პროფესიის სწორად არჩევა და გახადოს საზოგადოების ღირსეული წევრი.

სკოლის ხედვა

ჩვენი სკოლა იქნება ადგილი, სადაც ურთიერთშეთანხმებისა და თანასწორობის საფუძველზე გამოვავლენთ ჩვენს უნარებს, ვისწავლით დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღებას, რათა შევქმნათ ტოლერანტული გარემო, რომელიც ხელს შეუწყობს სასკოლო საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებას, სამომავლოს მიზნებისკენ სწრაფვას და მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლობის გაზრდას.  

სკოლის მიზანია:

  1. სწავლა – სწავლების ხარისხის ამაღლება
  2. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
  3. უსაფრთხო და ჯანსაღი სამუშაო და სასწავლო გარემოს განვითარება
  4. ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია
  5. მშობელთა  ჩართულობის გაძლიერება სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
  6. ხარისხის მექანიზმების უზრუნველყოფის განვითარება
  7. სასკოლო საზოგადოების თემთან ურთიერთობის გაძლიერება

1. სწავლასწავლების ხარისხის ამაღლება

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXXXIXIIIIIIIIIVVVI
1.1სასწავლო პროგრამების (კურიკულუმების) შემუშავებამასწავლებლები, საგნობრივი კათედრები          კურიკულუმი; საგნობრივი კათედრის ოქმები; პედაგოგიური საბჭოს ოქმი; სამეურვეო საბჭოს ოქმისკოლაში არსებული რესურსი
1.2ინოვაციური პედაგოგიური მიდგომების დანერგვის ხელშეწყობახარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი, დირექტორი, დირექტორის მოადგილე            სასკოლო კურიკულუმი; დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობასკოლაში არსებული რესურსი
1.3საგნობრივი კათედრების   სხდომების ჩატარება და ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, შესაბამისი საკითხების განხილვასაგნობრივი კათედრები          საგნობრივი კათედრის ოქმებისკოლაში არსებული რესურსი
1.4კათედრების მიერ შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი                                                             კათედრები          კათედრის გეგმები   კათედრის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
1.5სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება და  დამრიგებლის საათის ჩატარებადირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი          სადამრიგებლო გეგმები   სადამრიგებლო კრების ოქმები   დამრიგებლის რეფლექსიასკოლაში არსებული რესურსი
1.6სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება.  დირექტორი, დირექტორის მოადგილე          განხორციელებული  მონიტორინგის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
1.7მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა,  დიაგნოსტირება  დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები, დამრიგებლები            ჩატარებული დიაგნოსტიკური სამუშაოების ანალიზისკოლაში არსებული რესურსი
1.8ოლიმპიადებში მონაწილეობა, სხვადასხვა საგნებში მოსწავლეთა მომზადება ოლიმპიადებისთვისდირექტორი, დირექტორის მოადგილე,  კათედრები, შესაბამისი საგნის პედაგოგები            კონფერენციებში, პროექტებში  და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგებისკოლაში არსებული რესურსი
1.9შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (პროექტები, პრეზენტაციები, კონკურსები, ოლიმპიადები,  მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზებადირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, კათედრები, მასწავლებლები          პროექტები რეფლექსიები კონკურსში და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგებისკოლაში არსებული რესურსი
1.10სკოლის მიერ მოსწავლეებისათვის ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული დამატებითი საგანმანათლებლო და/ან ეროვნული სასწავლო გეგმით გაუთვალისწინებელი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურების შეთავაზებადირექტორი, სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო          სასკოლო კურიკულუმი; დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობასკოლაში არსებული რესურსი
1.11დიფერინცირებული სწავლებადირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები          საგნობრივი კურიკულუმები; ინდივიდუალური გეგმებისკოლაში არსებული რესურსი
1.12რემედიაციამასწავლებლები          რემედიაციის პროგრამასკოლაში არსებული რესურსი
1.13გამჭვირვალე, სანდო, ობიექტური და სამართლიანი შეფასების სისტემის დანერგვადირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები          კურიკულუმი; მოსწავლეთა მიერ შესრულებული დავალებები; შეფასებების რუბრიკები  სკოლაში არსებული რესურსი

9მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXX  IIIIIIIVVVI
2.1მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელებადირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი          მასწავლებელთა სამოქმედო გეგმები რეფლექსიებისკოლაში არსებული რესურსი
2.2ტრენინგებსა და ვებინარებზე დასწრებადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საგნობრივი კათედრები          ტრენინგისა და ვებინარების დამადასტურებელი დოკუმენტისკოლაში არსებული რესურსი
2.3პროფესიული განვითარების მიზნით განხორციელებული აქტივობების/სტრატეგიების განხილვა და  მათთვის განმავითარებელი უკუკავშირის მიცემადირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი          ხარისხის ჯგუფის ოქმებისკოლაში არსებული რესურსი
2.4მასწავლებლის საქმიანობაზე (მათ შორის, საგაკვეთილო პროცესზე) დაკვირვება, შეფასება და განმავითარებელი უკუკავშირის მიცემადირექტორი, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი          ხარისხის ჯგუფის ოქმები გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა, გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმებისკოლაში არსებული რესურსი
2.5მასწავლებლობის მაძიებლების პროფესიული განვითარების ხელშეწყობადირექტორის მოადგილე          სამოქმედო გეგმა ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი

3. უსაფრთხო და ჯანსაღი სამუშაო და სასწავლო გარემოს განვითარება

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXXXIXIIIIIIIIIVVVI
3.1.უსაფრთხო, ორგანიზებული და კარგად დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მრჩეველთა საბჭო, მანდატურის სამსახური, დარაჯი          დირექტორის, მოადგილის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
3.2სკოლის ტერიტორიის დაცვამანდატურის სამსახური, დარაჯი          ვიდეო ჩანაწერებისკოლაში არსებული რესურსი
3.3მოსწავლეთა სკოლაში დასწრების მონიტორინგის სისტემის შექმნადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები,          ვიდეო ჩანაწერებისკოლაში არსებული რესურსი
3.4სახანძრო უსაფრთხოების წესების სკოლის საზოგადოებისათვის გაცნობადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები,            ანგარიში სასკოლო საზოგადოებასთან შეხვედრები ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
3.5დაცულობის, კეთილგანწყობის, ურთიერთპატივისცემისა და თანამშრომლობის ატმოსფეროს შექმნა  დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, სკოლაში დასაქმებული პირები          დირექტორის, მოადგილის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
3.6სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარებადირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი            ანგარიში მასწავლებელთა მორიგეობის განრიგისკოლაში არსებული რესურსი
3.7სკოლაში სანიტარული, ჰიგიენური უსაფრთხოების ნორმების დაცვადირექტორი, დამლაგებელი            ექიმის ჩანაწერები ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი

4. ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXX  IIIIIIIVVVI
4.1.საინფორმაციო-საკომუნიკაციო სისტემის დახვეწა და განვითარება    დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, საინფორმაციო მენეჯერი          დირექტორის ანგარიში   მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
4.2.ელექტრონული ჟურნალის წარმოებადირექტორის მოადგილე. საინფორმაციო მენეჯერი, მასწავლებლები          დირექტორის , მოადგილის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
4.3.სკოლის მონაცემთა ბაზის ფორმირება  საინფორმაციო მენეჯერი, საქმისმწარმოებელი          საქმისმწარმოებლის ჩანაწერებისკოლაში არსებული რესურსი
4.5ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების შექმნა/განვითარება და მუდმივი განახლებააიტი მენეჯერი მასწავლებლები დირექტორი          ვებ – გვერდი; სოციალურ ქსელებში არსებული ოფიციალური გვერდები; მეილისკოლაში არსებული რესურსი; განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა

            5. მშობელთა ჩართულობა სასწავლოაღმზრდელობით პროცესში

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXX  IIIIIIIVVVI
5.1მშობელთა ჩართვა სასკოლო პროექტებშიდირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, სამეურვეო საბჭო          დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიში პროექტის გეგმასკოლაში არსებული რესურსი
5.2ორმხრივი კომუნიკაცია სკოლასა და მშობელს შორისდირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი, მშობელი          სადამრიგებლო კრების ოქმები მშობლებთან ინდ. შეხვედრის განრიგისკოლაში არსებული რესურსი
5.3მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, მასწავლებლები            დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
  5.4მოსწავლის აკადემიური მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირებადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი          დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა დამრიგებლის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი

6. ხარისხის მექანიზმების უზრუნველყოფის განვითარება

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXX  IIIIIIIVVVI
7.1.ხარისხის ჯგუფის დასწრება გაკვეთილებზე და უკუკავშირის მიწოდებახარისხის ჯგუფი          ხარისხის ჯგუფის ოქმებისკოლაში არსებული რესურსი
7.2მონიტორინგის განხორციელება სასწავლო პროცესზე და შედეგების ანალიზიმონიტორინგის ჯგუფი          მონიტორინგის ჯგუფის ოქმებისკოლაში არსებული რესურსი

7.  სასკოლო საზოგადოების თემთან ურთიერთობის გაძლიერება

Nაქტივობები/შინაარსიპასუხისმგებელი პირი2023 წელი2024 წელიშესრულების ინდიკატორირესურსი
IXX  IIIIIIIVVVI
8.1კვლევის ჩატარება სასკოლო საზოგადოებასთან, თემთან, შედეგების ანალიზიდირექტორი დირექტორის მოადგილე მასწავლებლები          კვლევა კვლევის ანალიზისკოლაში არსებული რესურსი
8.2პროექტის დაგეგმვა-განხორციელებასაგნობრივი კათედრები          პროექტები პროექტის ანგარიშისკოლაში არსებული რესურსი
8.3სასკოლო რესურსების გაზიარება თემისთვისსაგნობრივი კათედრები          დირექტორის ანგარიში თემის წარმომადგენლის უკუკავშირისკოლაში არსებული რესურსი